Pamokos tema
|
Lietuvių liaudies muzikos instrumentai
|
|
Pamokos
uždavinys (iai)
|
Remdamiesi turima muzikine patirtimi, išklausę
mokytojos pasakojimą, aptarę iliustracijas ir klausomą muziką, pažins penkis
lietuvių liaudies muzikos instrumentus.
|
|
Bendrosios ir
dalykinės kompetencijos
|
Mokėjimo mokytis: naudoja nurodytas
mokymosi priemones; įsivertina savo darbą.
Komunikavimo:
pateikia informaciją nurodytomis priemonėmis.
Asmeninė: ugdyti savarankiškumą, pasitikėjimą savo
jėgomis ir žiniomis, drąsiai klausti ir atsakyti.
Iniciatyvumo ir kūrybingumo: susidomi ir įtraukia
kitus.
Socialinė: ugdosi atsakomybę už savo
veiklos rezultatus.
Dalykinės: pažintis su muzikos
instrumentais
|
|
Klasės
pasiruošimas (motyvacija, smalsumas, gebėjimai)
|
Klasė
smalsi ir aktyvi.
Pamokoje
naudojami planšetiniai kompiuteriai, ausinukai.
|
|
Pamokos
tipas (pabraukti)
|
naujos medžiagos nagrinėjimas,
žinių gilinimas, įgūdžių formavimas,
kartojimas, mišrus
|
|
Pamokos planas
|
Trukmė
(45 min)
|
|
Sužadinimas
|
||
|
3-4 min.
|
|
Veikla/veiklos
(ankstesnių žinių aktualizavimas, naujos medžiagos aiškinimas, įtvirtinimas)
|
33-36 min.
|
|
Mokiniai, nuskaitę QR kodą,
susipažįsta su muzikos instrumentais (kanklės, birbynė, skudučiai, lumzdelis,
skrabalai), klausosi jų skambesio.
Muzikai gabūs vaikai, skaidrių pabaigoje randa viktorinos nuorodą ir
nuorodą į papildomą medžiagą.
|
||
Įsivertinimas
|
||
3-4 min.
|
||
Sąsiuviniuose pasižymi ką mokiniams dar reikėtų pasimokyti.
|
3-4 min.
|
Pamokos planas
Užsisakykite:
Pranešimai (Atom)
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą